Παρασκευή, 2 Ιανουαρίου 2009

Ξέρεις γιατί πρέπει να χαμογελάς;


Ένα χαμόγελο δεν στοιχίζει τίποτα και όμως είναι πολύτιμο.
Πλουτίζει εκείνον που το δέχεται χωρίς να φτωχαίνει εκείνον που το δίνει.
Δεν διαρκεί παρά μια στιγμή αλλά η ανάμνηση του είναι πολλές φορές αιώνια.
Κανένας δεν είναι τόσο πλούσιος για να μην το έχει ανάγκη και κανένας δεν
είναι τόσο φτωχός για να μην το αξίζει.
Είναι ένα στήριγμα στις δύσκολες στιγμές της ζωής και ορατή ένδειξη φιλίας.
Ένα χαμόγελο αναπαύει τον κουρασμένο
Δίνει θάρρος στον απογοητευμένο.
Παρηγορεί μέσα στη λύπη.
Αναπτερώνει την αισιοδοξία στη ζωή.
Είναι αντίδοτο σε κάθε θλίψη και η αρχή ενός έρωτα.
Όμως δεν δανείζεται δεν κλέβεται δεν αγοράζεται γιατί είναι κάτι που δεν έχει
καμία αξία παρά μόνο την στιγμή που δίνεται!

14 σχόλια:

άναρχες φλόγες Λίτσα Πατεράκη είπε...

Να χαμογελάμε φίλη μου,

γιατί έτσι μόνο διατηρούμε το όνειρο!...

Υπέροχη η προτροπή σου

Σε φιλώ με χαμόγελα πολλά!

Odiporos είπε...

Με χαμόγελο λοιπόν την νέα χρονιά...
Με χαμόγελο και στα εύκολα και στα δύσκολα...
Και αυτό από μόνο του είναι μία μεγάλη μαγεία για να δούμε τα πράγματα με άλλο τρόπο... ή καλύτερα να τα ζήσουμε ...

Μεγάλο χαμόγελο και φιλί

ΚΙΡΚΗ είπε...

Μία από τις πιο όμορφες ιδέες:ΧΑΜΟΓΕΛΟοο!!! Τι πιο απλό και πιο όμορφο! Αλλά με έβαλες σε σκέψεις... Άραγε, χαμογελώ αρκετά και ιδίως στον άνθρωπο που αγαπώ;

Φιλιά, γεμάτα χαμόγελα!!!

pandwra7 είπε...

Άναρχη Φλόγα μου,

συμφωνό μαζί σου... έτσι μόνο διατηρούμε το όνειρο και την ελπίδα ζωντανή...


Καλημερούδια με πολλά χαμόγελα!!!

pandwra7 είπε...

Καλέ μου Οδιπόρε που έχεις στο προφίλ σου των ματιών μου το χρώμα...

Με το βλέμμα στο μέλλον λοιπόν!!!


Με χαμόγελο σαν το χρώμα τ'ουρανού σε καλημερίζω..!

pandwra7 είπε...

Καλή μου μάγισσα Κίρκη...

Νομίζω πως ναι...είμαι σύγουρη πως και το άτομο που αγαπάς χαμογελά πάντα δίπλα σου...

Φιλώ σε!!!

ΚΙΡΚΗ είπε...

Καλή μου Πανδώρα, νομίζω ότι το βρήκες!Αυτό που θέλω είναι ο δικός μου άνθρωπος να χαμογελά πάντα και αυτό προσπαθώ!
Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια και στο δικό μου blog!!!

Φιλώ σε και εγώ

TελώνιΤρελώνι είπε...

Tί να πώ...τα είπες εσύ πολύ όμορφα και γλυκά!
Χαμόγελο λοιπόν..:0)))))))))))

ΑνώΡα7 είπε...

Τρελώνι μου,

φιλιά με χαμόγελο...!!!

Άνεμος είπε...

Το χαμόγελο δίνει ζωή και δεν υπάρχει κανένας που να μπορεί να το κόψει...

ΑνώΡα7 είπε...

Άνεμε, καλώς ήρθες σπίτι μου...



Καλό βράδυ!!!

Άνεμος είπε...

Καλώς σε βρήκα ΑνώΡα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό λογω στρατου είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ το εκλεισε το μπλοκ;;;μ εβγαλε σε αυτη τη σελιδα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

To εκλεισες το blog ;;;; ετσι γραφει και μπηκα στην αρχικη σελιδα και με βγαζει εδω.Ελπιζω να το δεις το σχολιο.
¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω και απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽